Post by volficakrayko on Mar 16, 2022 14:52:01 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Christmas Fever Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Christmas Fever Cooking Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låsa upp (mer pengar) ▞▞▞
▞▞▞ Christmas Fever Cooking Games 2022 version ▞▞▞
Det är ett härligt spel
Som alltid bra spel men måste spendera pengar. Idé hellre köpa spelet efter en mycket kort testversion
Efter ett tag hittar man spelet på att man slutar i soptunnan fast man inte har det. Dessutom när man kommit långt blir nivåerna så svåra att man inte kan klara dem ens med en massa uppgraderingar. Rekommenderar inte detta spel till någon.
Faltu
Janvi
Jag skulle ha gett dig en 5 stjärna men du lurade ut mina pengar, jag betalade $3,99 för diamantpaketet men jag fick det inte
Loppj
Bästa spelet
Verkar coolt än så länge, jag gillar alltid att skapa spel
det biter
Okej så jag har spelat det här spelet länge men jag verkar ha fastnat vid en viss punkt. Jag lagar fisken men den går inte till tallriken, jag är inte säker på vad som är fel med nivå 421 och 422. Alla andra nivåer fungerar bra. Jag har också uppdaterat spelet men fortfarande samma sak.
Kan frysa när spelet blir intensivt, vilket är irriterande
För många annonser,
Christmas Fever Cooking Games Arkādes spēles kas
Jag gillar inte det här spelet o.k?.
Det här spelet är så vackert
Det här spelet är väldigt svårt
Roligt. Detta spel använder ditt sinne och din motorik. Lätt att börja men går gradvis till svårare nivåer.
Ny
♥️♥️♥️🤩god jul alla
Det är så coolt
Återigen gör det omöjligt att slutföra utan att spendera pengar på att avinstallera
Christmas Fever Cooking Games Аркади ihw
Mycket trevligt och enkelt spel. Jag gillar det.
Det här spelet är väldigt bra , det här har inga problem Jag gillar det här spelet vvvvvvvvvvvvv mycket tack för att du gjorde detta underbara spel
Anitarobertson
Det är ett fantastiskt spel att koppla av med. Ingen hög stress. Även på hårdare nivåer. Tummen upp!!
Jag gillar det här spelet och det här är ett fantastiskt spel.
Älskar det det här spelet är bra ♥️♥️😝😝😄😄🥰🥰🤓🤓
Tja du spelar under en period börjar spelet frysa. Är inget dåligt spel men om det fryser medan det spelas offline tror jag inte att jag kommer att spela online
Trevlig
De flesta gillar spelet 🤩😘😘😘😛
Du skulle om fått en 5 plus mer. Men det fryser hela tiden när jag försöker ta bort grönsaker och bränner mig. Sedan kommer det att fungera i några sekunder. Bästa jag har spelat på ett tag. Jag förlorade liv på grund av detta
Bra förstörelse
Det är ett fantastiskt spel men skulle älska att ha en chans att göra nivåer för att få extra pengar. Det tar också lång tid innan nya restauranger dyker upp.
Christmas Fever Cooking Games Arkade lnw
Älskar det
Det är ett bra spel
Gud
För nu kommer jag att sätta 1 stjärna eftersom jag bara laddar ner spelet nu
Än så länge är det ett bra spel 🌹
Det är ett bra spel och roligt även mina barn spelar det och tycker om
Kvällsmat
Mycket roligt spel, för alla åldrar
<a href=""></a>
trevligt bra det här spelet ger relif från stress och det kommer att vara så enkelt och det här spelet kommer mest att gillas av barn och det kan locka barnen och alla kanske gillar den här gamr
Christmas Fever Cooking Games Arcade cnh
Upplev 😩💖
Roligt spel för att fördriva tiden, det enda draget är inte några förmåner som kan hjälpa dig när du inte kan ta dig av ett bräde.